Post by piedetougoldsor on Feb 17, 2022 22:17:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for glitchkrystaller ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Det er veldig gøy
Gøy men mye reklame
Jeg er på over 200 runder fullført. På et tidspunkt gikk jeg for å kjøpe annonsefri versjon. Nei. Plasseringen av skurkene og kursene gjentas. Bakgrunnen endres, men hindringene forblir de samme. Dessuten er det så mange annonser at jeg avslutter spillet hver gang en laster inn. Kommer til å avinstallere dette spillet.
Legger til i rumpa 👈👈👈👈👈👈🦍👈👈👈🍆
Det er et morsomt og godt spill, men vær så snill å legg til flere våpen, for å få en rifleklasse fordi jeg har alle våpnene
Bra, bu vil bli repeterende etter en stund
Jeg elsker dette spillet!
Slipp episode 4 og 5, reduser våpenkostnadene, gjør det slik at du får mer for å se en annonse: hammere: 12 puslespillbrikker: 6 terningkast: 6, og gjør det slik at du ser en annonse hvert annet nivå, ikke hvert nivå nivå. Hvis de gjør alle disse tingene, kan spillet være bra.
Johnny Trigger: Action Shooter Toiminta rahr
Jhbgjfhjhfh. HHvordan i morgen tidlig og mellomstore er det ikke helt sikkert på
Dette er en morsom tidsfyller. Det er et slags spill jeg kunne synke mye mer tid inn i, men mekanikken, utfordringene og miljøene blir repeterende og resirkuleres VELDIG raskt. Jeg forstår og aksepterer også at annonser er nødvendige for å finansiere spillene vi liker, men i tillegg til å være alle andre nivåer eller forsøk, er det en statisk annonse på startskjermen som ofte blir stående gjennom hele nivået – som blokkerer visningen din og dermed evne til å spille.
Ja, det er et flott spill, det er bare at etter at en annonse er over, begynner den å halte, og jeg må starte den på nytt slik at den ikke halter. Hvis du kunne være så snill å fikse dette på en måte, ville jeg sikkert satt pris på det, og jeg vil gi deg 5 stjerner. Takk så mye. 😎 Gå Johnny Trigger! 😎😎
Johnny Trigger: Action Shooter Akčné tiss
Når du laster ned dette kan være veldig morsomt, men etter 30 minutter begynner det å bli repeterende. Du vil ikke slette siden dataene dine og fremdriften vil gå tapt. Det er bare ett av problemene. Videre, etter at du har kommet til nivå 200, gjentar den bare spillet. Det eneste som får deg til å spille er karakterene eller basene. Den neste tingen er at hvis du er på nettet, er det for mange annonser, og det er veldig irriterende. Totalt sett er dette bra, men utviklerne gir opp halvveis, så id gir dette 3 stjerner.
Sofia elsker det! Det er underholdende
Annonser er for mye 😠😠
Morsomt, men feil på grunn av mange oppgraderinger som ikke er tilgjengelige fordi det ikke lar meg se videoene for å kreve nevnte oppdateringer. Forbindelsen min er god og ingenting er blokkert. De vil bare ikke lastes så ofte. Noen ganger ser jeg videoen og mottar ikke prisen. Gir meg bare fremgang hvis jeg klikker på «miste det» . Dette er grunnen til at jeg sier at det er feil, jeg har mottatt omtrent 25 % av oppgraderingene jeg har prøvd. Jeg er godt over nivå 100 og det blir ikke vanskeligere. Å motta oppgraderinger forbedrer uansett ikke spillet.
Spillet er enkelt og morsomt rett på baksiden ... men alle de dumme annonsene hvert annet sjekkpunkt eller så, og så når du en kjøpmann eller hva som helst i spillet som i beste fall tilbyr noen anstendige ting ved å se en annen annonse. Du takker nei til tilbudet, men får likevel slengt med annonsen uansett. Den er retardert. Bokstavelig talt det eneste som fikk meg til å avinstallere, og jeg er lei meg fordi dette er veldig morsomt spill. Hvis du ikke har noe imot konstante annonser i ansiktet ditt, så fortsett.
Det er vanskelig å ikke sammenligne dette spillet med Hellcopter, en annen action truffet av SayGames. Begge er enkle å spille, actionfylte, med nesten null tekniske feil, og byr på massevis av grafisk nytelse og timer med spillglede. Imidlertid kjeder jeg meg fortsatt ikke av Hellcopters 5 siste sjefer og deres respektive 10-nivås syklus, de av Johnny Trigger (27 til 30 nivåer per syklus) er nøyaktig samme syklus etter syklus, bare oppdragene for komplett våpensamling , flere hammere for å fullføre Johnnys grunnbygning, og flere puslespillbrikker til Johnnys historie, hold meg hengende. Jeg liker de fleste av oppgraderingene som betales for nedlasting, men jeg har forbehold om VIP-pakken som koster USD 295/år, siden jeg ønsker å se forpliktelsen fra SayGames/Estoty for hyppige og bedre fremtidige oppgraderinger.
Har nettopp betalt for ingen annonser, nå kan jeg ikke kreve noen annonsebaserte bonuser. Selv om jeg vil se annonsen, lar spillet meg ikke. Likevel en morsom tidssløser.
Litt gøy. Lett å lære. Kan være en flott liten tidsmorder bortsett fra det konstante bombardementet av annonser du er tvunget til å se. Jeg spilte det i omtrent tretti minutter og likte selve gameplayet, men jeg endte opp med å slette det etter å ha blitt lei av de konstante reklamene som forstyrret flyten i spillet. Alt jeg kan si er at det er synd at spillskaperne ble så grådige at de endte opp med å skyte seg selv i foten. Synd.
Konseptet er solid. Føles veldig bra i begynnelsen. Jeg er på lvl 125ish og det ser ut til at det bare er rundt 30 unike scenarier. Det er mange forskjellige våpen, antrekk og steder, men selve fiendens plassering og nivådesign blir repeterende veldig raskt. Jeg er ikke en som kan spille nøyaktig det samme 100 ganger med en ny hud med noen få nivåer og være fornøyd, så for meg... 3 stjerner. Hvis de bestemmer seg for å lage noen nye designscenarier på fiendtlig nivå, og jeg gir det et nytt forsøk.
Jeg er virkelig skuffet over dette spillet for å være ærlig. Mest fordi etappene gjentar seg. Det er OK for de første nivåene, men etter det gjentar det seg selv, og på det tidspunktet er den eneste interessante delen sjefene. Også den "annonsefrie" tingen fungerer ikke engang. Jeg installerte den, og for å være ærlig var det bortkastet data.
Johnny Trigger - Шутер Экшен ekm
Jeg liker spillet, men jeg hater annonser, vennligst finn en måte å fjerne annonser på
Jeg lastet ned dette spillet fordi videoen så ganske morsom ut, men det aller første når du åpner det er en popup som sier at du må godta at de sporer dine personlige data "for målrettede annonser." Ethvert spill som krever at du godkjenner og ikke har et "Jeg er uenig"-alternativet vil få 1 stjerne og avinstalleres umiddelbart i boken min.
Elsker dette spillet! Perfekt vanskelighetsgrad! Og elsker den nye oppdateringen den gir meg så mye å gjøre. Jeg kan se meg selv ha dette spillet på telefonen min i årevis.
Det er et bra spill, og en måte du kan utfordre deg selv på er å bare skyte med hodet
Du må seriøst tuller med meg. Umiddelbar avinstallering. Hvorfor i all verden betalte jeg for annonsefri (måneder siden) bare for å få en oppdatering som setter annonser i himmelen?!? Du effing meg ikke sant? Hva er poenget med å betale for ingen annonser... bare for å få nye annonser senere? Gtfo. Glad jeg fikk litt glede av dette spillet før Devs ble "mer" grådige.
På nivå 190 til 200 er det Lord Gautam Buddhs statuer og templer overalt, og du må kjempe der med våpen.
Det er veldig bra, veldig gøy, kanskje ikke få noen annonser og det er det beste
Noen burde stoppe dem. Jeg har fått en ny telefon, og jeg kan ikke engang bruke alternativet for betalte ingen annonser. Den forteller meg at jeg må kjøpe en ny annonsefri tjeneste. Jeg kontaktet dem 4 ganger uten å få svar. Skam deg.
For mange annonser.
Ks
Så kult spill
Arrow War Ролеви tzou
Spillet har potensial, men det trenger mer utvikling. Det er mange nivåer, inkludert sjefer, som gjentas. Den eneste forskjellen er bakgrunnen som endres etter hvert som du skrider frem. Jeg er for øyeblikket på nivå 145 og vanskelighetsgraden virker i grunnen den samme. Spillet er ok hvis du vil drepe tid. Jeg spiller det i utgangspunktet for å låse opp kostymer og våpen. Etter det er jeg usikker på om jeg kommer til å beholde den. Å, og annonsene er overdrevne. Alt for mange annonser!
Meh. Morsomt i begynnelsen, men oppsettet til skurkene gjentas stadig med ulik bakgrunn så det blir fort kjedelig. I utgangspunktet må det være noe sånt som 20 genuint forskjellige nivåer, det er alt. Du kan også kjøpe våpen (med penger du tjener i spillet), men du får ikke oppgitt egenskapene deres før du kjøper dem, så 3 ganger kastet jeg bort penger på å kjøpe våpen som viste seg å ikke være like gode som en jeg allerede hadde.
ganske bra, men det er et par ting som plager meg.1: for mange annonser. Jeg forstår at du trenger penger for å fortsette prosjektet, men det er til det punktet hvor det er en annonse på alle andre nivåer. 2: gjentakelse. Jeg har lagt merke til at det er 10 forskjellige nivåer. Og jeg er på 200 noe. Og disse 10 forskjellige nivåene brukes om og om igjen. Det er de samme hoppene, fiendens plasseringer, osv.. det blir kjedelig etter en stund. Ikke bare det, men sjefene og kampene deres gjentas om og om igjen. Det er alt.
Hvis du slår av wifi/data, er det et greit spill, men hvis ikke bombarderer det deg med tillegg med er for det meste svindel. Totalt 3 stjerner
Hva skjedde med alle oppgraderingene mine. Jeg byttet inn den gamle telefonen min og nå begynner jeg på nytt! Jeg var over 1000 nivåer! Og jeg betalte!