Post by baytucbalesect on Feb 6, 2022 3:06:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Soccer Super Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Soccer Super Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Soccer Super Star 2022 version ▞▞▞
Spillet er ikke kult fordi du ikke liker at du ikke liker at de ikke lar deg endre karakteren din og blir som syke baller, det er derfor det er som om tingen suger så ille, så hvorfor hvis de endrer det du vil være en fem-stjerners endring som nå
Veldig hyggelig spill trening først er glad for å spille det flere ganger det er superstjerne fotballspiller
Dette er favorittspillet mitt jeg elsker dette spillet. Dette er utrolig spillnivåer er veldig enkle, men jeg elsker dette spillet
Soccer Super Star Urheilupelit qqob
Eh. Dens grafikk er bedre enn hovedkonkurrenten, og i stedet for å måtte vente 24 timer på å spille er det ingen grense så lenge du kan tåle 5-8 sekunders annonser hvert eneste spark. For mange annonseskapere.
Forferdelige annonser hvert nivå hvis du savner, får du en annonse
Kjempe bh og utrolig mye bh
Morsomt spill, men alt for mye annonser, det er alt jeg har å si.
Dette er et veldig bra spill, grafikken er min treg, men justert
Vil du se en reklame for å prøve det skuddet på mål på nytt? Nei? Ok, her er en annonse uansett! Og du får ingenting for dette. Og her er flere annonser!
Spillet er bra og alt det er bare det er konstant legger til hvert nivå, og jeg føler at du får mangel på kontroll for spillerne fordi de alltid tar forferdelige avgjørelser om hvor de skal flytte når de får ballen.
For mye reklame! Nå er det annonser som ikke kan lukkes uten å lukke og starte spillet på nytt. Morsomt spill, men annonsene ødelegger det.
Fint spill, men så kjedelig, jeg foreslår at dere alle laster ned dette spillet, ikke hør på alles anmeldelser dette uten å legge til, og offline-spillet gir bare 3 karakterer fordi det er et kjedelig spill, men tøft nivå kommer etter at du når 100-nivået. .😊😊😊😊
Bra spill, startnivået er dårlig. Andre er bra veldig bra
Fantastisk
Soccer Super Star - ฟุตบอล กีฬา zurt
For mange annonser! Latterlig!
Veldi bh, menn veldig hakete😥
Det er et bra spill, men for mange annonser og også MYE for enkelt, men jeg går bare i flymodus for å bli kvitt annonser 😂😂
Avhengig skapene. 😎😎😎
Bra for nå trenger lokale lag
Dette er ikke en fotballkamp dette er annonsespill, kun annonser er der etter hvert 10. sekunds annonser kommer
Den eneste måten å unngå reklame etter hvert forsøk er å spille i flymodus.
Skuffet over å rangere så lavt fordi spillingen og grafikken er så bra. Men pokker, det er alt for mange annonser. Det ødelegger farten, og gjør spillet umulig å nyte. Spillet henger også veldig dårlig når du åpner appen første gang, spillingen er så treg for de første spillene hver gang
My Home - Design Dreams Hygge vpjo
Annonsene er for mange.. som seriøst..kom igjen.. det burde være etter noen kamper spilt så en annonse, men her vises hvert sted du trykker på en annonse
Soccer Super Star Športne igre sibc
God idé. Jeg skulle ønske du kunne spille et helt spill på denne måten. For mange annonser. Jeg ville definitivt kjøpt en pro-versjon uten annonser. Men det tilbys ikke, så det blir slettet
Spillet er greit, men til tider litt misvisende med hensyn til hvor ballen faktisk vil gå. Jeg syntes det var veldig rart å tape spill. På noen av kampene du spiller kan du ikke vinne uansett hva du gjør eller hvor godt du gjør det. Hvis du går for et turneringsstilspill her, hvorfor ikke gjøre det slik at spilleren faktisk kan vinne basert på hvor godt de fullfører skudd og spiller? Kanskje ha et poengsystem, og gi poeng basert på antall redninger eller header, gode eller flotte pasninger. Føles frustrerende.
Dette er ganske mye et GRATIS SPARK og PASS-spill; som er sagt etter noen gang sparke en 30 sek annonse. Så du bruker 2 til 5 sekunder på "spilletid" og deretter 45 sekunder på å se på annonser. Får telefonen til å overopphetes og brenne hovedkortet hvis du ikke er forsiktig fordi de øker databruken din. Spillet er uten tvil bra, men tvunget kommersielt forbruk, ikke.
Soccer Super Star اسپورٹس stl
Dette er det verste spillet jeg noen gang har spilt, først og fremst når du spiller en kamp noen ganger mest i finaler motstandere har flere mål enn deg og gir bare én sjanse til å score et mål
Jeg vil gjerne spille full kamp med motstanderne, vær så snill å prøve å forbedre meg
Spillet er fortsatt det samme fra nivå én. Så mange annonser (latterlig mange). Hvis noe skjer med bnñ telefonen din må du begynne på nytt. Fortsatt INGEN LAGRE FREMGANG (😵)...nei velger å kjøpe det (for å fjerne annonser). Spill er forhåndskonfigurert, det er ikke noe hell å vinne selv om du spiller det samme spillet mange ganger
Jeg synes de burde la deg velge nummeret ditt, og jeg sier at de burde la deg tilpasse din egen karakter, ikke alt for karakteren din
Morsomt spill, men dårlig kvalitet
For mange annonser. Ikke installer spillet.
Kan ikke spille hele spillet, som trybeker-skudd
Dritt bh
Meh, grei kamp, men trenger straffer og frispark